Blogolj!

Minden eladott termék után fát ültet a cég!

Egyre több hazai és külföldi dizájner teszi le a voksát a természetes anyagok használata mellett, csatlakozva ezzel a népszerű ökotrendhez. Az egyik legismertebb köztük az WeWood: a cég nyesedékfákból készült karóráival vált híressé, ráadásul minden egyes óra tulajdonos hozzájárul a veszélyeztetett ökoszisztéma újjáépítéséhez, méghozzá egy fa ültetésével. 

     A WeWood karórái egytől egyig fából készültek, azonban egyetlen élő fának sem kellett elpusztulnia a menő apróságok miatt, hiszen a cég kiegészítői szigorúan visszamaradt ipari nyesedékből készültek. A legjobb az egészben, hogy a letisztult és ökotudatos dizájn mögött nem csak elméleti tudatosság és fenntarthatóság iránti elkötelezettség áll, hiszen a cég minden egyes eladott darab után egy névre szóló fát ültet. A rendhagyó szokás egyébként az Amerikai Egyesült Államokból érkezett, ott ugyanis az American Forest nevű, 1875-ben alapított (egyébként a legöregebb természetmegőrző) nonprofit szervezet kezdte el az akciót. Céljuk, hogy visszaállítsák a szén-dioxid megkötésében fontos szerepet játszó erdők eredeti állapotát. Eddigi legfontosabb akciójuk, a Globan RelLeaf nevű kampány keretében összesen 4.8 millió fát ültettek. Külföldi mintára 2013 októberében egyébként már nálunk is volt faültetési akció a magyarországi WeWood, a segítettem.hu és Rákosmente Önkormányzatának összefogásával.

http://flow.blogstar.hu/./pages/flow/contents/blog/19466/pics/lead_800x600.jpg
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?