Blogolj!

„Átlagos nő vagyok némi felesleggel, és jogom van a strandoláshoz!”

Néhány újságíró kíváncsi volt, hogyan festenének a Victoria`s Secret legújabb fürdőruháiban, ezért bikinit ragadtak, leutánozták a szupermodellek pózait, majd megosztották a világgal tapasztalataikat.

Tény, hogy a legtöbb nő nem úgy néz ki, mint aki most lépett elő egy katalógusból. Elég pár stria, néhány szülés után fennmaradt kiló, és máris szívesebben töltünk egy forró nyári napot a még melegebb, de legalább kíváncsi szemektől mentes komfortzónában, ahol kedvünkre rejtegethetjük tökéletlenségünket. Hála a Buzzfeed újságíróinak, talán nők ezrei kapnak észbe, és szabadidejük részét inkább a strandon töltik, büszkén vállalva önmagukat, és nem dobják el az élmény lehetőségét néhány plusz kiló miatt.

A kísérletben átlagos testű nők bújtak a híresen vékony modellek fürdőruháiba, és fokozván a hangulatot, még az eredeti pózokat is lekoppintották. A végeredmény nagyon szerethető, bátorító, és a legjobbkor érkezett.

1. Kristin: „Nagyon nehéz objektíven megítélned a testedet, ezért ha valaki azt mondja, valami jó áll neked, egyszerűen hinned kell benne!”

2.  Nina: „Soha ne hasonlítsd magad egy modellhez! Nagyon kevesen néznek ki úgy, mint ők.”

3.  Sheridan: „Ki mondta, hogy úgy kell kinézned, mint egy kifutón? Tedd azt, ami boldoggá tesz, és minden rendben lesz!”

4.  Lara: „Talán nem leszünk modellek, de az élet mindannyiunk számára egy nagy kifutó.”

5.  Allison: „Szerintem mindenkit le kéne fényképezni legalább egyszer fürdőruhában. Ez egy remek és szórakoztató módja, hogy átsegítsen a bizonytalanságaidon.”

6.  Kirsten: „Nem a tökéletes retusálás és a nulla narancsbőr tesz boldoggá, hanem az önbizalom és a kisugárzás!”

Egyébként nem ez volt az első Victoria`s Secret ellen irányuló „hadjárat”, egyre többen gondolják ugyanis, hogy a márka – azzal, hogy csak extra vékony lányokat foglalkoztat – nagyban hozzájárul a negatív testkép népszerűsítéséhez. A világhírű plus size modell, Ashley Graham például #I`mNoAngel fehérnemű kampányával állt ki a molett nők mellett, nemrég pedig egy étrend-kiegészítőket gyártó cég Protein World kampányát semmisítette meg saját ellenkampányával. Az eredeti plakáton egy vékony modell áll, mellette „Are you beach body ready?” (Elérted már a bikini alakodat?) felirattal, Ashley változatában pedig ő pózol az „Are you ready for this beach body” (És te készen állsz erre a bikini alakra?) szlogennel. De ugyancsak nagy port kavart Tess Holliday bikinis kampánya is, amit egy Yves Saint-Laurent parfüm kampánya ihletett (gyorsan be is tiltották a csontsovány modell miatt): minden idők legsúlyosabb modellje, aki megjárta többek között már a People címlapját is, arra biztatja a súlyproblémával küzdő nőket, hogy induljanak el az elfogadás és az önszeretet útján, és töltsék fel #SimplyBekini hesteggel ellátott bikinis fotóikat, ezzel is támogatva a többieket.

Címkék: szabadidő
http://flow.blogstar.hu/./pages/flow/contents/blog/13808/pics/lead_800x600.jpg
szabadidő
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?