Blogolj!

Amikor egy üzlet globális összefogássá nő

Van, akinek a jótékonyság a szenvedélye, és van, akinek a cipők. Blake Mycoskie esetében pedig a kettő találkozása. TOMS nevű vállalatát mezítlábas gyerekek inspirálták, cserébe pedig nem nyugszik, amíg minden gyerek lábára cipőt nem varázsol!

Nem új a nap alatt, hogy bizonyos cégek jótékony akciókkal vagy zöld beruházásokkal próbálják tisztára mosni a nevüket. Szerencsére Blake Mycoskie vállalkozása több, mint egy szimpla multi-bullshit. Az amerikai srác nem spilázta túl, amikor megálmodta saját termékét: a márka alapdarabjául egy végtelenül egyszerű, praktikus cipőt választott, amit a színekkel és mintákkal tuningolnak fel. A One for One jótékonysági program lényege, hogy minden egyes eladott TOMS cipő után egy rászoruló kisgyerek kap egy cipőcskét. A jótékony üzlet olyannyira fellendült, hogy az elmúlt 9 évben közel 35 millió (!) új lábbeli került a gyerekek lábára. Legújabb kollekciójukat egyébként a vibráló színek és az egzotikus hangulat jellemzi.

A  cég fejlődésének köszönhetően tavaly Haitin alapítottak gyárat, hogy így orvosolják a munkanélküliség magas számát. Az extrém marketing modell annyira bejött az embereknek, hogy a cég a cipőkön túl  további különlegességekkel rukkolt elő: a napszemüveg kollekciókból befolyt összeg egy részét arra költik, hogy segítsenek helyreállítani a rászorulók látását; prémium minőségű kávéjuk megvásárlásával a fejlődő országokban élőket juttatják tiszta ivóvízhez; az év elején debütáló táskakollekció megvásárlásával pedig hozzájárulsz, hogy valahol a világban egy rászoruló édesanya biztonságban hozhassa világra kisbabáját.

Címkék: hősök
http://flow.blogstar.hu/./pages/flow/contents/blog/13021/pics/lead_800x600.jpg
hősök
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?